E-TVİNNİG PROJEMİZ: FARKLI BAKIŞ AÇILARINDAN KLASİKLER

E-TVİNNİG PROJEMİZ: FARKLI BAKIŞ AÇILARINDAN KLASİKLER

05.04.2022 1151

eTwinning, Avrupa'daki okullar için oluşturulmuş bir topluluktur.

eTwinning, iletişim kurmak, işbirliği yapmak, projeler geliştirmek, paylaşmak; kısacası Avrupa'daki en heyecan verici öğrenme topluluğunu hissetmek ve bu topluluğun bir parçası olmak için, Avrupa ülkelerindeki katılımcı okullardan birinde çalışan personele (öğretmenler, müdürler, kütüphaneciler v.b.) yönelik bir platform sunmaktadır.

CLASSICS FROM DIFFERENT PERSPECTIVES - (FARKLI BAKIŞ AÇILARINDAN KLASİKLER)


Okulumuz Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenlerinden Gülsüm Yılmaz'ın ortaklarından biri olduğu bu proje çalışması 5 farklı türden klasik eserin incelenmesini ve buna dair ürünler oluşturmayı amaçlayan bir e-twinning projesidir.
Bu proje 8 Türk ,1 Yunan ,1 Gürcü ortakla 10 farklı okulda yürütülmektedir.


Adnan Menderes Anadolu Lisesi 11 öğrenci ve 1 öğretmenle bu proje çalışmasını yürüttü ve yürütmektedir.

5 ay süren projemizin ilk ayında Ölü Ozanlar Derneği adlı film, 2. ay William Shakespeare'in 18. Sonesi, 3.ay Beethoven'ın 9. Senfonisi, 4.ay John Steinbeck'in Fareler ve İnsanlar adlı kitabı, son ay ise Van Gogh'un Yıldızlı Gece adlı tablosu etkinlik konumuz oldu.  
Web2 araçlarının eğitim amaçlı ve etkili kullanılması, ortak dil olan İngilizcenin pratik edilmesi, farklı türde eserlerin incelenerek kültür sanat etkinliklerine olan bakış açısının geliştirilmesi gibi hedeflere odaklanmaktadır.  

Anket çalışmasıyla birlikte belirlenen eserlerin ürünlerine her ay başında yapılan online toplantılarla karar verdik ve 5 ay boyunca öğrencilerimizle birlikte çalışmalar yaptık. Her ayın sonunda öğrencilerle birlikte webinarlar da toplanıp ay sonu değerlendirmesi yapıp,ortak ürünlerimizi inceledik .Speaking day ( konuşma günleri ) etkinliği ile farklı ingilizce seviyelerinden ve okullardan öğrencilerle etkileşim kurduk ve ingilizcemizi geliştirdik.  

 

05-04-202205-04-202205-04-202205-04-202205-04-202205-04-202205-04-202205-04-202205-04-202205-04-202205-04-202205-04-202205-04-2022